środa, 4 stycznia 2012

Odżywka Tresseme Naturals- Silicone Free

Zdjęcie nie jest moją właśnością, pochodzi z internetu.
W poszukiwaniu odżywek bez silikonów, natknęłam się na firmę Tresseme, którą poleciła mi jedna z Was (dzięki:-)). 
Dzięki temu, że zwróciłam na nią uwagę w jednej z drogerii, zauważyłam na etykiecie napis- Silicone Free.
Wybrałam z półki nawilżającą 500 ml, choć była jeszcze wygładzająca.
Spojrzałam na skład, pomyślałam że na chwilę obecną to może być to czego szukam- odżywka do mycia włosów pozbawiona silikonów . Nie testowałam jej jeszcze, zamierzam to zrobić jutro, na pewno podzielę się wrażeniami. 
Na półce były również szampony bez SLS. Dodałam do listy zakupów na inny raz.
Póki co, podaję skład odżywki

zielony - przyjazny
żółty- neutralny
czerwony- niekorzystny
Skład:
Water (Aqua, Eau), stearyl alcohol, cetyl alcohol (emulgatory, woski, emolienty, regulatory lepkości, składnik o właściwościach wygładzających), caprylic/capric triglyceride (emolienty, środki rozpuszczające,Substancja natłuszczająca, wygładzająca, zapewniająca prawidłową ochronę.) stearamidopropyl dimethylamine, fragrance (parfum), lauroyl lysine (kombinacja naturalnego kokosowego kwasu tłuszczowego (oleju kokosowego) i kwasu aminowego (oleju roślinnego)), caprylyl glycol (emulgator i humektant), brassica campestris/aleurites fordi oil copolymer (kompolimer z oleju z nasion kapusty polnej oraz nasion drzewa Tung - olejowa mieszanka wyciągów z nasion kapusty polnej i nasion drzewa Tung), aspartic acid (substacja antystatyczna, ułatwiająca rozczesywanie), distearyldimonium chloride, persea gratissima (avocado) oil, citric acid, alcohol, isopropyl alcohol, aloe barbadensis leaf juice 

TRESSEME NATURALS.Zabraniam kopiowania.
Jak widać, odżywka ma przyjazny skład, oprócz znajdującego się na samym końcu alkoholu, ale myślę, że przy niedługim trzymaniu odżywki na włosach nie będzie to wpływać źle na ich kondycję
Czyżbym znalazła swój drogeryjny brytyjski ideał;-)?
Zdam relację.

Przy okazji, szukając dzisiaj pracy byłam na "dzielnicy bogaczy". Mijałam butik z przepiękną ptasią wystawą;-) znajdujący się naprzeciw butiku Chanel. Co sądzicie o takich strojach?;-) Mnie urzekły, choć do stylu Casual to się chyba nie zalicza;-)... (przepraszam za jakość ale robiłam zdjęcia komórką.)
Red Swan. Zabraniam kopiowania.
White Swan. Zabraniam kopiowania


Black Swan. Zabraniam kopiowania


Mua:**

2 komentarze:

  1. sklad ma fajny :) czekam na recenzje, ja juz uzywalam tej timotei i fajne byly wloski po niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) patrz często po sklepach, ponieważ mają różne promocje na produkty z tej firmy. Moja ulubiona to dwie w cenie jednej:) nie lubię przepłacać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...